На Форумі місцевого розвитку шукали ключі до порозуміння через комунікацію

На Форумі місцевого розвитку шукали ключі до порозуміння через комунікацію

26.06.2019

На Форумі місцевого розвитку у Трускавці шукали ключі до порозуміння через комунікацію. 
Член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський розповів про основні напрямки роботи Нацради, зазначивши, що запровадження квот на український контекст стали першим етапом впровадження української мови в український ефір. 

Закон про мову, з його слів, це вже другий етап впровадження мови в ефірі. Він розповів, що Одеська, Харківська, Донецька і Луганська області мають високі показники української мови у ефірному мовленні. Він додав, що в Україні можна прийняти будь-які закони, але проблема полягає у тому, чи ці закони будуть працювати. Проте Сергій Костинський наголошує, що український споживач шукає українського контенту. Натомість Нацрада в Україні уже обмежила діяльність 80 російських телеканалів з 84, які були в Україні.

В свою чергу народний депутат України Дмитро Добродомов додав, що ВРУ цього скликання легко приймала будь-які закони, пов`язані з українізацією мовників в Україні. Він наголосив, що найбільша проблема сьогодні - це інформаційне забруднення, що призводить до негативних явищ у суспільстві. Він наголосив, що інформація уже повністю захопила нас і це призводить до фрагментарності мислення суспільства.
«Переважна більшість людей не читає великих текстів, читають тільки заголовки і я вважаю, що це найбільш глобальна проблема», - зазначив Дмитро Добродомов. Він також додав, що фейсбук сьогодні - це третя за чисельністю країна у світі. «Вона віртуальна, зі своїми правилами, але вона є», - сказав він. Нардеп також відзначив, що питання довіри до інформації практично зведені до нуля. «Це не дає можливості людям розібратись, де правда», - сказав він. 

Журналіст Ірина Процик додала, що телеканал Перший Західний є прикладом проукраїнської позиції, а директорка Ольга Цап розповіла про роботу телеканалу на Сході України. «В Україні нема грошей на інформаційну політику», - каже Ольга Цап і додає, що у нас порівняно з Росією, у сто разів менше виділяється коштів на інформаційну політику, аніж у Росії. «Ми по суті стали Суспільним телеканалом», - заявила Ольга Цап.