Управління майном спільної власності Львівської обласної ради


 

 

Контактна інформація: 79018, м. Львів, вул. Винниченка, 18

Електрона  адреса: umsv.lor@gmail.com

Режим роботи:

Понеділок – четвер  9.00 – 18.00 год.

П’ятниця 9.00 – 16.45 год.

Обід: 13.00-13.45 год.

Особистий прийом громадян керівником управління – щоп’ятниці з 14:00 до 16:00

 

Структура

управління майном спільної власності

Львівської обласної ради

 

№ з/п

Прізвище, ім'я, по батькові

Посада

Номер телефону

Керівництво

1

 

Начальник управління

 

2

Кусий Віктор Васильович

заступник начальника управління

2-999-866

3

Дуля Оксана Зенонівна

заступник начальника управління

2-999-850

Відділ з питань забезпечення діяльності  комунальних закладів

4

Бандра Микола Васильович

начальник відділу

2-999-851

5

Петрик Мар’яна Василівна

головний спеціаліст відділу з питань забезпечення діяльності КЗ

2-999-862

6

Левандівська Роксоляна Омелянівна

головний спеціаліст відділу з питань забезпечення діяльності КЗ

2-999-861

Фінансово-бухгалтерський відділ

7

Міхняк Галина Михайлівна

начальник фінансово-бухгалтерського відділу

2-999-853

8

Кулина Марія Михайлівна

головний спеціаліст фінансово-бухгалтерського відділу

2-999-853

9

Підкостельна Уляна Петрівна

головний спеціаліст фінансово-бухгалтерського відділу

2-999-853

Відділ оренди та реформування власності

10

Денис Андрій Іванович

начальник відділу оренди та реформування власності

2-999-858

11

Банера Віталій Ярославович

головний спеціаліст відділу оренди та реформування власності

2-999-859

12

Левицька Надія Анатоліївна

головний спеціаліст відділу оренди та реформування власності

2-999-859

13

Матвійків Надія Ігорівна

головний спеціаліст відділу оренди та реформування власності

2-999-859

Відділ економіки управління майном

14

Чабан Юрій Андрійович

начальник відділу економіки управління майном

2-999-861

15

Червінка Олександра Василівна

головний спеціаліст відділу економіки управління майном

2-999-860

16

Млинко Сергій Олександрович

головний спеціаліст відділу економіки управління майном

2-999-862

17

Цюник Світозар Васильович

завідувач сектору з питань енергозбереження в складі відділу економіки управління майном

2-999-860

Юридично-кадровий відділ

18

 

Начальник відділу

 

19

Горак Ярослав Павлович

головний спеціаліст юридично-кадрового відділу

2-999-858

20

Шондолі Ольга Станіславівна

головний спеціаліст юридично-кадрового відділу

2-999-852

Відділ організаційно-технічного забезпечення

21

Котик Лілія Іванівна

начальник відділу організаційно-технічного забезпечення

2-999-242

22

Костів Ігор Миколайович

головний спеціаліст відділу організаційно-технічного забезпечення

 

23

Горблюк Оксана Ігорівна

головний спеціаліст відділу організаційно-технічного забезпечення

2-999-850

24

Корнієнко Андрій Анатолійович

головний спеціаліст відділу організаційно-технічного забезпечення

-

25

Струс Марта Євгенівна

головний спеціаліст відділу організаційно-технічного забезпечення

2-999-850

26

Назарко Соломія Олегівна

головний спеціаліст відділу економіки управління майном

2-999-861

27

Андрійович Неоніла Олекс.

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

28

Батрак Ромелла Іванівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

29

Бобиляк Андрій Зіновійович

електромонтер відділу організаційно-технічного забезпечення

 

30

Бованко Галина Петрівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

31

Боровець Надія Богданівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

32

Вантух Тетяна Ярославівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

33

Канцір Марія Михайлівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

34

Козачук Надія Петрівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

35

Корж Ірина Степанівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

36

Кузьма Богдан Володимирович

столяр відділу організаційно-технічного забезпечення

 

37

Льонда Ірина Володимирівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

38

Мазурик Наталія Олексіївна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

39

Матусевич Ярослава Іванівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

40

Наконечна Любов Тадеївна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

41

Наконечна Ольга Василівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

42

Новосад Ярослава Зеновіївна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

43

Патир Ольга Пилипівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

44

Петрашок Олександра Іванівна

двірник відділу організаційно-технічного забезпечення

 

45

Посипенко Наталія Василівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

46

Савич Катерина Михайлівна

гардеробник відділу організаційно-технічного забезпечення

 

47

Савчук Ольга Миколаївна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

48

Семчишин Галина Миронівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

49

Скобало Катерина Михайлівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

50

Степанчак Марія Іванівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

51

Тімунчек Роман Степанович

електромонтер відділу організаційно-технічного забезпечення

 

52

Ткачик Іван Михайлович

двірник відділу організаційно-технічного забезпечення

 

53

Тягульська Людмила Миколаївна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

54

Шалдіна Тетяна Євгенівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

55

Шацька Надія Миколаївна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

56

Шеремета Галина Іванівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

57

Шумин Ганна Іванівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

58

Юрків Надія Михайлівна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

59

Яременко Лаліта Валеріївна

прибиральник службових приміщень відділу організаційно-технічного забезпечення

 

60

Мельник Михайло Андрійович

водій відділу організаційно-технічного забезпечення

 

61

Болюх Роман Зіновійович

водій відділу організаційно-технічного забезпечення

 

62

Ковалишин Микола Миколайович

водій відділу організаційно-технічного забезпечення

 

63

Марцінковський Роман Петрович

водій відділу організаційно-технічного забезпечення

 

64

Назар Володимир Григорович

водій відділу організаційно-технічного забезпечення

 

65

Поворознюк Володимир Володимирович

водій відділу організаційно-технічного забезпечення

 

66

Цар Михайло Петрович

водій відділу організаційно-технічного забезпечення

 

 

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про управління майном спільної власності

Львівської обласної ради

(затверджене рішенням Львівської обласної ради від 23.06.2006 № 33 із змінами та доповненнями)

 

  1. Загальні положення

 

    1. Управління майном спільної власності Львівської обласної ради (далі - Управління) є органом Львівської обласної ради, що утворюється з метою здійснення повноважень щодо управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ та міст Львівської області (далі - спільної власності).
    2. Управління як структурний підрозділ Львівської обласної ради є юридичною особою, має самостійний баланс, відокремлене майно, бюджетний та інші рахунки, гербову печатку, необхідні штампи, бланки, може набувати майнові і немайнові права, нести обов'язки, виступати позивачем і відповідачем у суді, господарському, адміністративному, третейському судах.".
    3. Управління є правонаступником:
      1. Відділу з питань майна комунальної власності облдержадміністрації в частині повноважень щодо управління майном спільної власності територіальних громад області, в тому числі як засновника підприємств, установ, організацій спільної власності, а також господарських товариств, у статутних фондах є яких частка спільної власності.
      2. Орендодавців цілісних майнових комплексів та нерухомого майна спільної власності.

1.4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України,      законами України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями Львівської обласної ради, іншими нормативними актами та цим Положенням.

    1. Управління під час виконання покладених на нього функцій взаємодіє зі структурними підрозділами обласної ради та облдержадміністрації, постійними комісіями обласної ради, районними, міськими, селищними, сільськими радами та їх виконавчими органами.
    2. Управління є підзвітним і підконтрольним обласній раді, підпорядкованим голові обласної ради.

 

  1. Завдання та функції

 

    1. Основними завданнями Управління є:
      1. Реалізація державної та регіональної політики у сфері управління майном спільної власності, забезпечення надходження коштів в обласний бюджет за рахунок приватизації, надання в оренду майна.
      2. Управління майном спільної власності.
      3. Здійснення повноважень орендодавця, продавця, органу приватизації майна спільної власності.
      4. Забезпечення належного утримання в технічно справному стані адміністративних будинків, в яких розміщені обласна рада, облдержадміністрація та їх структурні підрозділи.
    2. Управління відповідно до покладених на нього завдань і в межах своїх повноважень:
      1. Здійснює облік та інвентаризацію майна спільної власності, контроль за його використанням та збереженням.
      2. Забезпечує приймання у спільну власність об’єктів права державної, спільної (районів) та комунальної власності, а також передачу об’єктів спільної власності в державну, спільну (районів) і комунальну власність.
      3. Забезпечує оформлення свідоцтв, дублікатів свідоцтв про право власності обласної ради на об’єкти спільної власності, реєстрацію права власності та видає відповідні накази.

2.2.3-1. Видає накази щодо приймання-передачі майна з балансу на баланс підприємств, установ, організацій спільної власності, після погодження з постійною комісією з питань комунального майна та приватизації.

      1. Надає дозвіл на списання та відчуження майна (крім нерухомого), за погодженням з постійною комісією з питань комунального майна та приватизації.
      2. Виступає відповідно до рішень обласної ради засновником господарських товариств, до статутних фондів яких передається майно спільної власності.
      3. Укладає контракт з керівниками підприємств спільної власності за попереднім погодженням з постійною комісією з питань комунального майна та приватизації.
      4. У випадках, передбачених законодавством та рішенням Львівської обласної ради, погоджує призначення та звільнення керівників (заступників, головних бухгалтерів) і оформляє трудові відносини з керівниками комунальних закладів, установ, організацій спільної власності територіальних громад Львівської області, а також покладає виконання обов’язків керівника до заміщення вакантних посад відповідно до законодавства.
      5. Відповідно до рішень обласної ради здійснює в установленому порядку реорганізацію та ліквідацію підприємств, установ, організацій  спільної власності.
      6. Затверджує статути (положення) комунальних підприємств, закладів, установ, організацій спільної власності територіальних громад Львівської області, зміни та доповнення до них.
      7. Забезпечує в установленому порядку надання в оренду майна.
      8. За попереднім погодженням з постійною комісією з питань комунального майна та приватизації надає дозвіл на проведення покращень майна, погоджує кошториси, умови проведення будівельних робіт та акти їх виконання.
      9. Здійснює реєстрацію договорів оренди.
      10. Забезпечує страховий захист орендованих об’єктів спільної власності.
      11. Здійснює моніторинг, аналіз, економічне планування майнових відносин.
      12. За попереднім погодженням з постійною комісією з питань комунального майна та приватизації готує і вносить на розгляд обласної ради пропозиції щодо доцільності, порядку та умов приватизації (відчуження) нерухомого майна спільної власності, проекти програм приватизації, організовує їх виконання.
      13. За попереднім погодженням з постійною комісією з питань комунального майна та приватизації готує пропозиції щодо доцільності, порядку та умов оренди нерухомого майна спільної власності.

2.2.16-1. Здійснює переоформлення, поділ, оформлення патентів на право оренди відповідно до порядку, що визначається Положенням, погодженим з постійною комісією з питань комунального майна та приватизації.

      1. Провадить приватизацію та продаж об’єктів спільної власності.
      2. Укладає угоди з відповідними організаціями та спеціалістами щодо виконання робіт, пов’язаних з підготовкою об’єктів до приватизації, а також щодо продажу цих об’єктів.
      3. Забезпечує надходження коштів від приватизації майна, веде облік цих надходжень, контролює стан оплати вартості об’єктів приватизації.
      4. Здійснює контроль за виконанням зобов’язань, передбачених у договорах купівлі-продажу.

2.2.20-1. Проводить реєстрацію договорів купівлі-продажу відповідно до пункту 7 статті 23 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію).

      1. Забезпечує в установленому порядку проведення експертної оцінки, її рецензування та затвердження для оренди і приватизації майна, що перебуває в господарському віданні та оперативному управлінні підприємств, установ, організацій спільної власності.
      2. Укладає угоди на право проведення експертних оцінок.
      3. За дорученням голови обласної ради виступає замовником на виконання робіт та надання послуг.
      4. Забезпечує обслуговування адмінбудинків та прибудинкової території.
      5. Здійснює будівництво допоміжних будівель та технічних споруд, призначених для безперебійного забезпечення енергоресурсами адмінбудинків.
      6. Забезпечує виконання представницьких заходів обласної ради та облдержадміністрації.
      7. Контролює своєчасне надходження від орендарів орендної плати, плати за комунальні та інші послуги (охорона, дератизація, вивіз ПТВ, користування ліфтом).
      8. Вирішує за дорученням голови обласної ради питання розміщення організацій та служб в адмінбудинках.
      9. Забезпечує проживання та обслуговування перших осіб держави в адмінбудинку (м. Львів, вул. Глінки, 12) при робочих та офіційних відвідуваннях.
      10. Забезпечує виконання доручень та розпоряджень керівництва ради з майнових питань, готує відповідні проекти рішень обласної ради та подає їх для погодження постійній комісії з питань комунального майна та приватизації.
      11. Розглядає звернення фізичних та юридичних осіб в межах наданих повноважень.
      12. Здійснює методичне керівництво з питань управління майном спільної власності.
      13. Затверджує організаційну структуру, штатні розписи комунальних закладів, установ, організацій спільної власності територіальних громад Львівської області з урахуванням вимог, передбачених законодавством та визначає форми контролю за їх діяльністю.
      14. Здійснює інші функції, що випливають з покладених на Управління завдань.
      15. Забезпечує оформлення права власності та користування земельними ділянками, на яких розташовані об’єкти спільної власності територіальних громад Львівської області.
      16. Надає методологічну допомогу підприємствам, установам, організаціям спільної власності з питань землекористування та землевідведення.
      17. Здійснює контроль за оформленням підприємствами, установами, організаціями спільної власності права власності, оренди чи безоплатного користування земельними ділянками.
      18. Координує діяльність підприємств, установ, організацій спільної власності  у відносинах з органами з питань земельних відносин.
      19. Забезпечує організацію проведення заходів з енергозбереження, у тому числі з енергоаудиту закладів, установ, організацій, підприємств, що належать до спільної власності територіальних громад Львівської області.
      20. Забезпечує моніторинг та контроль виконання заходів з енергозбереження комунальними закладами, підприємствами, установами, організаціями, що належать до спільної власності територіальних громад Львівської області.
      21. Видає обов’язкові до виконання накази щодо запровадження заходів з питань енергозбереження комунальними закладами, підприємствами, установами, організаціями, що належать до спільної власності територіальних громад Львівської області.
      22. Затверджує за попереднім погодженням з відповідним галузевим департаментом (управлінням) Львівської обласної державної адміністрації організаційну структуру, штатні розписи комунальних закладів, підприємств, установ, організацій спільної власності територіальних громад Львівської області з урахуванням вимог, передбачених законодавством.

 

3. Права та повноваження управління

 

3.1. Управління має право:

      1. Одержувати безоплатно від органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій звітні дані та інформаційні матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
      2. Залучати спеціалістів для розгляду питань, що належать до його компетенції.
      3. Здійснювати перевірки щодо правильності та ефективності використання майна спільної власності підприємствами, установами та організаціями, за результатами яких складати акти, довідки, надавати рекомендації щодо усунення виявлених порушень.

3.2. Для виконання поставлених завдань Управлінню надаються повноваження:

3.2.1. Самостійно приймати рішення, видавати накази, вказівки в межах своєї компетенції.

3.2.2. Представляти в судах інтереси обласної ради, віднесені до компетенції Управління.

 

  1. Структура і управління

 

    1. Структура, штатний розпис, фонд оплати праці та видатки на утримання Управління затверджуються в установленому порядку. Структурними підрозділами управління є відділи.
    2.  Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної ради за погодженням з постійною комісією з питань комунального майна та приватизації та подальшим затвердженням його на сесії обласної ради.
    3. Начальник Управління:
      1. Керує діяльністю Управління.
      2. Діє від імені Управління та представляє його в судах без доручення у відносинах з підприємствами, установами, організаціями.
      3. Затверджує положення про структурні підрозділи управління.
      4. Визначає функціональні обов’язки працівників, затверджує їх посадові інструкції, формує кадровий резерв.
      5. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
      6. Розпоряджається коштами та майном Управління.
      7. Призначає на посаду та звільняє з посади працівників управління.
      8. Затверджує статути (положення) утворених Управлінням госпрозрахункових підрозділів за попереднім погодженням з головою обласної ради та постійною комісією з питань комунального майна та приватизації.
      9. Здійснює інші повноваження згідно з Положенням про Управління.
      10. Без довіреності укладає, підписує від імені Управління правочини всіх видів ( в тому числі, які підлягають нотаріальному посвідченню).
      11. Видає доручення (довіреності) від імені Управління (у тому числі, які підлягають нотаріальному посвідченню).

 

  1. Фінансове та матеріально-технічне забезпечення

 

    1. Управління утримується за рахунок коштів обласного бюджету, а також за рахунок коштів, що надходять на спеціальний рахунок управління. На спеціальний рахунок Управління зараховуються орендна плата, інші надходження від експлуатації будівель, надходження від орендарів за господарське обслуговування приміщень. Розрахунок відшкодування здійснюється Управлінням, виходячи із займаної площі орендарів. Кошти зі спеціального рахунку використовуються на покриття видатків згідно з кошторисом Управління (на утримання обладнання і ремонт будівель, на покриття видатків господарського обслуговування, фінансування інших заходів).
    2. Облік та звітність Управління здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
    3. Майно Управління є власністю обласної ради, належить йому на праві оперативного управління і формується за рахунок майна. переданого для виконання функцій, передбачених цим Положенням, а також придбаного в установленому порядку.
    4. Управління має право на придбання в межах виділених коштів невиробничого обладнання та предметів довготривалого користування для забезпечення функціонування адмінбудинків обласної ради.
    5. Джерелами надходження коштів є:
      1. Доходи, отримані від оренди рухомого та нерухомого майна, закріпленого за Управлінням.
      2. Надходження від експлуатації будівель.
      3. Надходження від орендарів за господарське обслуговування приміщень (оплата комунальних послуг, тепла, електропостачання, утримання охорони тощо).
      4. Кошти з місцевого бюджету.
      5. Благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств, громадян.
      6. Інші джерела надходжень, не заборонені законодавчими актами України.

 

  1. Ліквідація та реорганізація

 

6.1. Припинення діяльності Управління здійснюється у формі реорганізації або ліквідації відповідно до рішення обласної ради.

6.2. При реорганізації права та обов’язки Управління переходять до його правонаступників.