Брендування громад та створення успішних туристичних продуктів - учасники Форуму місцевого самоврядування дискутували про кращі практики та кейси

Брендування громад та створення успішних туристичних продуктів - учасники Форуму місцевого самоврядування дискутували про кращі практики  та кейси

09.12.2022

 

Учасники Форуму місцевого самоврядування дискутували щодо брендування громад, як шансу для залучення інвестицій та розвитку туризму.

Брендування - це не про лого, а про те, як ми комунікуємо, йшлося під час обговорень. Адже туризм — це важливий напрямок і громади конкурують за бізнес, за людей. Під час розмови експерти аналізували інструменти, які б дозволили вирізнити громаду, показати її переваги.

Керівник відділу координації розвитку туристичної інфраструктури в регіонах Державного агентства розвитку туризму України Ігор Чава наголосив,  що туризм - це малі інвестиції, за туристом у громаду зазвичай приходить інвестор. Він пояснив, що результат брендування буде не одразу, успіх - це тривала спільна праця громади, влади і бізнесу.

Голова комісії з питань діяльності агропромислового комплексу, підприємництва та інвестицій Львівської обласної ради Юрій Раделицький зазначив, що стратегія громади не просто має бути написана на папері, а має бути імплементована в синергії між державою, областю та громадою.

«Слід реально оцінити ряд показників: рівень населення, підприємництва, медицини, інфраструктури. Стратегія та брендування - це питання комплексні. Львівська обласна рада розробила ряд обласних програм, наприклад щодо підвищення конкурентоспроможності, підтримки бізнесу, програму підтримки сільського господарства. Ці інструменти допоможуть громадам досягти успіху. Що стосується туризму, то приваблюють не тільки природні зони,  люди потребують емоцій, а  їх можна отримати, перебуваючи, наприклад на екофермі в селі, в цеху сироварів», - пояснив Юрій Раделицький.

«Я думаю що брендування це лише один з етапів залучення інвестицій, - акцентував депутат Львівської обласної ради Роман Филипів. – Генплани і плани просторового розвитку мають передбачати конкретні напрямки розвитку кожної громади. А вже після ретельної інвентаризації усіх ресурсів, створення чітких генпланів слід працювати над брендом і промоцією. То ж перед місцевим самоврядуванням ще чимало викликів, але всі разом ми їх обов’язково подолаємо і ще більше будемо пишатися нашим національним, історичним, культурним надбанням і нашими громадами».